En liten vecka kvar!

Så var den här skolveckan slut då treorna tar studenten imorron vilket innebär att vi e lediga. E lite avundsjuk, men om ett år e det min tur. :) Idag gick jag bara i skolan mellan 8 å 10, drog efter det till gymet å tränade. De e lite kul, majoriteten av gångerna jag tränar e de en kille (som ja inte vet va han heter) som jobbar. Alltid samma person, endera när jag går in eller när jag går ut. Idag sa han till mig att de va länge sen han sett mig nu, eftersom jag inte va å träna alls förra veckan. Vanligtvis brukar jag träna iaf 2 ggr i veckan. Jag svarade att de var för att jag har haft för mkt att göra på sista tiden. (Ifall nån ville veta.)

Nu är det bara en vecka kvar till London! De e nu bestämt att vi dagen innan vi åker ska ha på oss tröjor med sverigeflaggor på med vårt namn tryckt på framsidan och London 2008 på baksidan. Kommer nog se lite intressant ut när en tredjedel av NS2A går runt med likadana tröjor :P Måste fortfarande växla till mig lite pund, nån som känner för att följa med mig å göra det nån dag? ;)

Sitter för tillfället å e jättetrött. Undrar hur jag ska orka med möte ikväll. Själva mötet e nog inte så jobbigt, men de e jobbigt att ta sig dit. (Heeela vägen till Finntorp). Måste hursomhelst gå eftersom jag ska få info om Lettlandresan i Juni. Funderar på om jag ska ta å sminka mig nu (orkade inte sminka mig efter träningen). Det får nog vänta en stund, måste samla energi :P

Sitter för tillfället å lyssnar på Bandit, dom har nån tävling där man kan vinna Iron Maiden plåtar om man gissar rätt på riffen som spelas upp. Jag märker att jag inte kan gissa alls, kände igen ett riff men kom inte på vad de vad låten heter :P (Om det var nån som ville ha denna otroligt värda information.) Kan även informera er om att jag har bränt mig på handen, visst e de jättesynd om mig? :P
Börjar helt tappa tråden nu (hade nog ingen tråd från första början men :P) Ska sluta skriva nu annars blir det ett långt inlägg om ingenting.

Liten påminnelse: Kommentera gärna ibland :P

Over n Out
/// ZANDRA


Kommentarer
Postat av: Elina

Tänkte skriva nånting, men glömde nu helt bort va det va... Så det här va ju en extremt onödig kommentar men ändå... :P

2008-06-04 @ 20:27:05
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0