Hemkommen, sommarlov

Inatt kom vi då alltså hem från London, landade på Arlanda vid halv ett tiden inatt och tog sedan taxi hem. Bilder från resan finns på min bilddagbok mellan den 11-17 juni, där finns även förklarat i korthet vad vi gjorde, förutom att jag inte har orkat skriva ut att vi shoppa alla dom dar då vi shoppade :P Jag har iallafall en ny favoritaffär som går under namner Primark och ligger på oxford street i london. Där finns jättemycket kläder och även skor och väskor. Det dyraste jag köpte där kostade typ 10 pund (typ 120 kr) och jag köpte en hel del där. Kändes så skönt att kunna handla som en dåre utan att behöva betala särskilt mycket :D Köpte även Nikki Sixx självbigrafi "The Herion Diaries" för 5 pund (ca 60 kr) vilket jag tyckte var billigt. Hittade även en Guns N Roses tjocktröja, något jag har tänkt köpa ett bra tag men aldrig orkat :P

Idag har jag inte gjort nåt särskilt, skolavslutning imorse och sedan hem och packa upp. Insåg inte riktigt hur mycket tvätt jag hade, måste verkligen tvätta innan jag åker på måndag annars kommer jag inte ha några kläder :P
Blev ett ganska kort inlägg här men jag orkar inte bry mig ;)
Over n Out
// Z

Kommentarer
Postat av: Emelie

vart ska du åka nu igen då ?? :P

2008-06-19 @ 08:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0