Varför måste man ha en rubrik? :P

Jag kommer seriöst aldrig på särskilt bra rubriker till mina inlägg. Kände att det var viktigt att ta upp liksom :P
Nu har iaf halva skolveckan gått och det känns bra. Tyvärr har man ju 2 prov innan det blir helg, nationella i eng B imorrn och bokförningsprov till FeB på fredag. Tror däremot att jag kan bokförningen ganska bra, de e typ momsen jag e lite osäker på. Ska nog ta å testa skivan i problemboken senare. Börjar min lektion om en timme så det är ingen idé att börja plugga nu. (Kan man intala sig iaf ;)) Hade även min sista körlektion jag kommer ha innan sommarn idag. Det gick ganska bra idag tyckte jag, fick t.o.m köra motorväg hem.

Sitter för tillfället och lyssnar på Bandit och försöker komma på något vettigt att göra (om man bortser från att plugga) Kom fram till nun att jag är väldigt trött. Kanska ska ta och fixxa litte kaffe eller nåt.. Tål att tänkas på ;) Känner att jag inte riktigt pratar om något alls för tillfället.
// Z

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0