Svårövertalad?

Hur kommer det sig att allt jag planerar göra bara seglar ut genom fönstret? Satte klockan på väckning kl 9 imorse för att jag vid 12 skulle dra in till tattoo-zone för ev fixning av tatuering, men tror ni jag gck upp? 'course not! Vaknade alldeles nyss å innan jag kan dra iväg nånstans måste jag duscha osv vilket innebär att klockan kommer vara tidigast 2 när ja e klar. (Ja, jag e seg när ja e ledig) Måste måste måste ta tag i det där å gå dit på fredag eller lördag. Drar jag dit försent idag kommer jag försent till mötet i finntorp eller kanske tom missar det å då blir inte Stefan glad, hahaha :P

Ikväll ska jag iaf på bio me några av mina girlz :D Bride wars e vad som ska ses. Filmen börjar halv 9 och mötet slutar ca 20... Därmed väldigt tight med tid å enligt sl:s hemsida e ja framme typ 20.24.. Om bussen e i tid vill säga, man vet aldrig med Nackabussarna... Kan alltid hoppas ;) Tänkte inte följa med först, men Louise övertalade mig. Sen drar vi till Dovas en stund, de e ju trots allt lillördag ;D Kom gärna förbi om intresse finns ;)

Sitter för tillfället å lyssnar på Bandit. Dom spelar just nu How Long med Hinder. Har inte hört den på evigheters evigheter. Skumt att de blir så ibland. Vissa band/artister spelar dom som enligt mig inte ens e "rätt" musik och dessa band/artister ersätter andra band/artister som faktiskt är "rätt" musik. Exempelvis har dom nästan helt slutat spela HCSS på bandit, hört en låt senaste typ 2 månaderna. Crashdïet har jag inte hört där på säkert ett halvår, om inte mer. Wellwell, what to do lixxom?

Well nu e det säkert... Vains of Jenna spelar inte på Rest in Sleaze på fredag. Vart osäkert med dom ett tag. DÄREMOT spelar bandet Babylon Bombs! Eftersom dom är riktigt bra dom med gör det inte så mycket. Även Crazy Lixx, Sister Sin, The Fornicators, Baby Jane, Redlight Attraction och Lizzy Pistol (& the transylvanian transvestites) spelar kvällen i ära. Lär med säkerhet bli lika bra stämning och musik som förra året! Måste beundra Lisbeth som fixar detta!

Keep the fukkin hair in shape!!
/// CALIFORNIAWHITE


Kommentarer
Postat av: yeesh

redlight regerar totalt live. sjukt bra ^^

2009-01-22 @ 14:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0