En dag kvar...

.. i skolan innan det är dags för jullov! :D Shit det är verkligen efterlängtat, behöver vekligen en paus från skolan. Idag fick vi tillbaka våra geografiprov vi gjorde förra veckan. Det gick bra, jag fick mvg. Tyvärr var jag ändå tvungen att göra en extrauppgift för att få mvg i kursen. Uppgiften handlar om Hallsta papperssbruk och det är blää tråkit. Har gjort klart den nu iallafall vilket jag tycker var otroligt ambitiöst av mig. Var inte med på gympan idag eftersom jag fortfarande har handleden i bandage. För att få giltig fråbvaro gick jag och Christine tillbaka till skolan för att prata med Britt som skickade oss till skolsköterskan för att få intygsshit som vi sen skulle ge till Kamran som i sin tur inte fattade varför han skulle ha dom och sa åt oss att behålla dom. Detta tog sammanlagt ungefär 25 minuter och vet inte riktigt om det var värt det endast för att få giltig frånvaro från en lektion, men vad gör man :P

Efter skolan gjorde jag klart Geografiuppgiften samtidigt som jag hade en vääldigt intressant konversation med Elina på msn. Det hela gick ut på att skriva ett djur för att den andra sen skulle skriva ett annat djur tillbaka. Intressant de låter, eller hur :P Snackade sen en stund med Tobbe (msn alltså). Alltid kul att snakca med :P (Att jag överhuvudtaget tar upp det betyder att jag har haft en allmänt händelselös dag och därmed inget vettigt att skriva)

Dagens citat kommer från morgonens Bandit Shitlist
"Nummer ett: På nederländska så heter "förskepp" (delen längst fram på ett fartyg), "bak". Tänk att dom ska böka till det!" - Bollnäs Martin
(Shitlist är väldigt underhållande, utöver "förskeppet" innehöll dagens shitlist även julklappsinslagning och ischoklad.)
Ska nu läsa Liftarens Guide till Galaxen, underbar bok :D
//CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Charming man

jullovet har redan börjat för mig!

2007-12-18 @ 18:00:54
URL: http://failures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0