Rubrik

Igår va Tobbe, Jonas och Sofia här. Det var absolut inte menat att vi skulle festa men det blev så iallafall :P Alla drack nog aningen för mycket men kul hade vi. Bakfyllan idag är en helt annan sak :P
Drömde nåt helskumt inatt. Jag drömde att jag skulle till finland. På båten träffade jag Sandra och hennes mamma som skulle till finland eftersom hennes mamma skulle sälja bullar där. Hade sedan en allvarlig diskussion om bullar med Sandra. Sen kom jag på att jag måste gå till informationen och be om en ny hytt eftersom det regnade i min.

Vaknade vid tiotiden imorse av musik. Själv var jag helt övertygad om att min gamla mattelärare från nian hade kommit in å dragit på musik på högsta volym. Varför jag fick för mig att det var just han har jag ingen aning om. Det visade sig såklart att det inte var han utan min telefon som ringde. Roligt nog var det min syster Maria som ringde och berättade att hon var i stockholm över dagen på nån kurs (hon bor i uppsala) och undrade om jag hade tid att ta en fika vid 12 tiden. Lyckades trots bakfyllan göra mig iordning och dra in till stan för att träffa maria. Mådde bättre nr jag km ut iallafall. Kom ganska nyss hem igen och har precis städat undan en massa polkagrisar som låg spridda på vardagsrumsgolvet. Det är lite roligt vad folk gör på fyllan, Jonas bestämde sig igårkväll för att äta en burk Craime Fraiche (franska örter, 2 dl) och han åt faktiskt upp allting :P


Snart är det nyårsafton! :D ska då hem till My med att gäng andra, vet inte säkert vilka alla vi blir, men kul kommer vi med säkerhet att ha, muhahaha! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0