Midsommarafton

Igår var jag, Angelica, Sandra och Michelle hemma hos Erika och spela spel. Det stämmer, och det var också det enda vi gjorde! (Förutom när vi började ta sjuka bilder på slutet :P)  Vi spelade först Lets Dance vilket var ganska roligt men man tröttnade på det efter ett tag.  Sen spelade vi Tjejsnack som tog slut jättefort (och var ganska tråkigt) Resten av dagen spelade vi Singstar och hade jättekul. Jag och Sandra lyckades faktiskt t.o.m vinna mot Angelica och Erika! (Erika e grym på Singstar och har aldrig lyckats vinna över henne förut) *stolt* haha :P Angelica däremot förlorade 2 ggr mot en nioåring. (Till Angelicas försvar var han faktiskt väldigt bra på Singstar med tanke på att den enda låt han sjungit på spelet förut var Money for nothing) När vi hade spelat klart (ett antal timmar senare) började vi ta sjuka bilder där vi skulle låtsas vara rädda, lessna, glada mm.. BIlderna blev helt sjuka allihop.

Eftersom jag inte har något för mig för tillfället tänker jag skriva en lista med mina favoritlåtar just nu. Orkar verkligen inte ta tag i att börja packa.. :P (Sluta läsa om du inte bryr dig ;))

¤ Crashdïet - Back on Trakk (Har börjat gilla den låten extremt mycket sen konserten 31a maj)
¤ Skillet - Those Nights
¤ Limp Bizkit - My Way (" Wanna do things my way, it's my way! My way or the highway" xD)
¤ Apocalyptica, VIlle Valo (HIM) och Lauri Ylönen (The Rasmus) - Bittersweet (kan inte få nog av den)
¤ Good Charlotte - Dancefloor Anthem
¤ Takida - Ashamed
¤ Crashdïet - Lost Horizons
¤ Ozzy Osbourne - I dont wanna stop
¤ Nirvana - Rape Me (Nirvana funkar alltid)
¤ Takida - Halo

Eftersom jag skrivit massa låtar tänker jag skriva  upp de artister/band jag lyssnar på mest just nu :P

¤ Crashdïet
¤ Takida
¤ Skillet
¤ Ozzy Osbourne
¤ Sonata Arctica
¤ Good Charlotte
¤ Mötley Crüe
¤ Marilyn Manson
¤ Mustasch
¤ Hinder

(HIM e fortfarande favorit, bara tagit en liten paus så jag inte tröttnar på låtarna :P)

Några bilder från igår :)
 Jag Sandra å Angelica (VÄLDIGT vacker bild ;))
  Spelar korkade (som om det behövs för min del)
 Lets eat the camera ;) 
     Alla var väldigt oberedda :P
    

Japp det var det. Detta kan bli den sista bloggen på ungefär en vecka eftersom jag imorgon åker till pappa eftersom jag ska jobba. Pappas dator är extremt seg så jag lär inte kunna använda intenet alls på en vecka (Om jag inte hittar nån annan dator vill säga).. Ni får LOVA att ringa mig, iaf nån gång annars kommer jag dö av tråkighet (är det ens ett ord :P)
Puss å kram skumbanan <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0