Onsdag 17/10

Hatar de dagar som är innan nåt roligt, som idag exempelvis. Ska nämligen på konsert imorrn, den efterlängtade Crashdïet konserten :) Tycker att det kan bli imorrn! Haha

Jag är för tillfället EXTREMT trött, skulle kunna sova. Tyvärr måste jag plugga eftersom de e mycket jag måste få gjort under denna och nästa vecka.

Tisdag 23/10 - Geografiprov
Fredag 29/10 - Företagsekonomiprov.
Fredag 2/11 - Trafikuppsats (okej de e ganska långt dit men jag måste göra klart den till den 26e eftersom jag sen åker bort) Jag har verkligen ingen aning om vad jag ska skriva till den. Idag fick vi en skum läxa av Peter (Trafik). Vi ska nämligen tänka på hur vi är som människor. Okej, vi ska prata om trafiken å människan eller nåt sånt nästa lektion, men e de viktigt att veta att jag har extremt dålig humor? Haha knappast :P Sen har man sv frågor till måndag och eng frågor (typ) till tisdag. Suck.
Annars har det vart en ganska lugn skoldag, fast vi började 10 min tidigare eftersom vi skulle kolla på film. Kolla på film gjorde vi även på trafiken, vilket de känns som om vi gör varje gång.

Komössan (som delar ut maten på 7an i skolan) frågade idag folk om dom gick på odenplan. Reaktionen från mej blev: Eeehmm... Näe. Vad gör folk från odenplan på cyber här? haha :P Vi fick kaka till lunchen idag, hihi! Okej, den var det enda som jag faktiskt åt eftersom maten såg vidrig ut. Angelica hittade ett trevligt hårstrå i sin mat också. USCH!!!! Jag vill gå på bio! Kommer troligtvis/kanske gå på bio 2 ggr nästa vecka. Ska kanske med Elina å se råttan (som lagar mat) och med några från klassen och se Mr Woodcock (förhandsvisning, förhoppningsvis får vi tillräkligt många biljetter :))

Kan verkligen inte hålla mig till ett ämne per inlägg, inte ens ett ämne per stycke när jag bloggar, och jag kan ju säga att de e samma sak när jag pratar.

Hej Hopp
Gul Mopp // Zäta


Kommentarer
Postat av: Erika

Jag vet varför det var folk från Odenplan i skolan! Kom på det innan vi skulle ha medicin, att varannan vecka lånar de labbsalen. Inte så jätteintressant att veta kanske, men man undrar ju om de inte har någon labbsal på Odenplan...

2007-10-17 @ 15:29:03
URL: http://blond007.blogg.se
Postat av: Elina

Hihi, märker att du oxå skriver om konserterna. :P Yupp, självklart ska vi gå å se råttan nästa vecka, jag vill oxå såå gå på bio!

2007-10-17 @ 19:04:09
URL: http://elinahedin.blogg.se
Postat av: Zandra

Asså har dom alltså ingen labbsal? Man tycker att de e nåt som skolor ska ha om dom har kurser som kräver det :P

2007-10-21 @ 13:38:43
URL: http://restinsleaze.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0