DAGENS..

dagens låt: Blowsight - I'll be Around
dagens frisyr: utsläppt
dagens klädsel: Jeans, linne, svarta mysiga zip-tjocktröjjan och tyvärr vinterjackan :S
dagens roligaste händelse:  Haft en ganska händelselös dag :P
dagens planer: Plugga litte religion, slöglo på tv
dagens vill ha: SÖMN!
dagens saknad: Sömn
dagens tråkigaste: E sjuk! Bakk to school efter lovet :/
dagens finaste: typ inget (som sagt; e sjuk, händelselös dag :P)
dagens måste: Sova (har sovit max 2 timmar varje natt sen i torsdags typ)
dagens dricka: Vatten
dagens mat: Mackor
dagens kärlek: Rest in Sleaze skivan med Crashdïet från 2005
dagens mående: Ont i halsen, ont i huvet, hosta, täppt i näsan, jättetrött, med andra ord; inte så bra :P

Nu ska jag å fixxa nåt att äta å sen kolla på Prison break :D
///// ZANDRA

Kommentarer
Postat av: Erika

Du får inte ta och byta layout sådär utan att förvarna :P . Jag blev jätteförvirrad och var helt säker på att jag gått in på Michelles blogg, eftersom ni till och med har liknande listor på inläggen högst upp. Det gick inte ihop i min hjärna när det stod "///// ZANDRA" ... Trött :P .

2008-04-14 @ 23:24:54
URL: http://blond007.blogg.se
Postat av: Zandra

Okej, från och med nu ska jag berätta för dig så fort jag får för mig att ändra utseendet på bloggen, låter de bra? ;)

2008-04-15 @ 09:16:51
URL: http://zandrainzane.blogg.se
Postat av: Erika

Ja, så får du nog göra :P .

2008-04-15 @ 11:31:26
URL: http://blond007.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0