Inte direkt som planerat

Idag hade jag planerat att jag innan klockan 3 skulle ha hunnit: Växla pengar, Skriva klart bokrapporten till engelskan och packat. Nu (klockan 17.15) har jag av dessa saker endast växlat pengar. Men det är inte hela världen, kan alltid avsluta allt annat inatt om det krävs. Hade även halvt planerat att jag skulle träffa Sandra idag men det blev inte heller direkt så eftersom jag skulle till Ida på smörgåstårta :P

Sitter för tillfället hemma hos Ida eftersom vi så småningom ska iväg på bio. Superheromovie e det som gäller idag. Har inte så höga förväntningar eftersom Epic-filmerna brukar vara ganska dåliga :P Men det blir säkert bra ändå :D

Imorrn ska jag ju (för er som missat det) till Finland. Ska bli kul att åka dit, mindre kul att åka helt själv. Är inte alls särskilt peppad på att gå runt ensam på båten större delen av morgondagen. Var först meningen att jag skulle få sällskap hem av Pia, men nu är inte det säkert längre heller. Hoppas verkligen på, däremot, att jag får sällskap.
Nu ska vi typ åka, kanske kan blogga lite i Finland, annars blire väll om lite mer än en vecka!
Puss på er!
Over n Out

// CALIFORNIAWHITE

->> Musikblogg

Kommentarer
Postat av: Elina

Ha de bäst i finland! Håller tummarna för att du får sällskap hem iaf. :D
Puss

2008-04-06 @ 23:53:35
URL: http://elinahedin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0