Första riktiga skoldagen

Okej, då var alltså halva första riktiga skoldagen avklarad, håltimme fram till 12.50 innan nästa lektion som är matte börjar. Har haft Red&Besk nu på morronen och de enda vi gjorde var att repetera från det vi gjort i fekB. Fick för övrigt veta idag att jag får mvg i fekB vilket jag e jätteglad över eftersom de e en 150 poängare ;D Tack Pia för informationen om vem KMH är, sa mig inte jättemycket men ;) Får bara hoppas att hon e bra, lär jag väl märka idag antar jag.

Igår var jag hos Ankan å käka middag med Ankan (duuh) Mysis, Louise, Nike och Michelle. Vi hade kul, lirade lite Guitar Hero (som jag suger på) och tog en promenad i regnet mitt i natten, min tjocktröja e fortfarande blöt. Sov kvar där och eftersom jag å M började 9 medan dom andra börja 8 va vi kvar en timme längre. Let me tell ya, det känns asskumt att gå runt i nån annans hus när den personen inte e där :P
Menmen, nu kommer Sandra å Anna snart.
Over n Out
/// Z
Takida & Backyard Babies later ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, jag läste Bed&Breakfast istället för Red&Besk xD

Tyckte det va kul bara.. :P

2008-08-19 @ 14:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0