Hanoi Rocks 2nite

Okej, statistiken visar på läsare, men damn va ni e dåliga på att kommentera! Gör lilla mig glad och släng iväg en kommentar ibland!

Ikväll e det då alltså en sorglig kväll samtidigt som den säkert kommer va king. Det är ju nämligen så att Hanoi Rocks bestämt sig för att lägga ner bandet och har sin sista sverige konsert ikväll. Känner att jag har påpekat det väldigt ofta, men var bara tvungen att ta de en näst sista gång (ja, jag lär berätta om giget sen också)

Igår gjorde jag ingenting värt alls! Slog in lite julklappar, men sen tog "arbetsviljan" slut. But hey, you can't blame me, jag orkade inte :P Eller, okej, en annan vettig sak gjorde jag, ritade nämligen en julklapp till mommo (mormor, yes I'm finlandsvensk) Tänkte att de e safe tt lägga upp den här eftersom jag är 150% säker på att hon inte läser min blogg.



So, what do you think? Dreadful, right? :P

Egentligen borde man befinna sig utomhus just nu, de e inte ofta p sista tiden som man faktiskt sett solen. Fukk att det ska vara så kallt! Fast... Egentligen ska man inte klaga på kylan eftersom det är ganska varmt ute med tanke på att det är den 21/12... Global warming, every1!

Day after day we run out of patience, we are the wasted generaiton!
\,,/ ROCK N' ROLL GOTT FOLK! \,,/


/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Elina

fan va fin den blev!!

hanoi ikväll <3

2008-12-21 @ 14:21:57
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0