Noll julkänsla

Usch vad jag är trött! Skulle på  riktigt utan problem kunna lägga mig å sova och faktiskt somna. Den lyxen har man dock inte eftersom jag sitter å hjälper S med sin labbrapport. Yeah, sanningen där faktiskt! Så snäll e jag, men SUCK va jag hatar nk!

Hursomhelst var jag hemma från skolan idag pga migrän imorse. Det gick däremot över fram mot 11-tiden kanske. Anledningen var nog på tok förlite sömn då gårdagen höll på att minst sagt knäcka mig. Var nära mental breakdown ett tag. Men de e bättre idag. Var hursomhelst inne i stan med E dels för att hitta Strand (found) och köpa lite julklappar. Köpte till min mor så har bara typ 3 st kvar nu. Däremot känns det ganska värdelöst att köpa julklappar när julkänslan inte existerar i år. Ska börja bojkotta julen, den innebär bara stress å galenheter iallafall. (Ofta jag kommer hålla den tanken, haha :P) Dagens bästa köp var ju däremot inte nån julklapp utan en liten present till mig själv. Kunde bara inte motstå frestelsen att köpa en Girls-tröja (Mötley Crüe) till mig själv :D Lite klippklipp å tröjjan e som den ska! Ska ha den imorrn, mwahaha!

De enda positiva me att de snart e jul e att man slipper plugget!
Over n out
// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0