The day of nationella tal-helvetet

Hade ju alltså muntliga nationella idag. Det var mer eller mindre ett fiasko eftersom jag är jättehes och knappt kunde prata kände jag. Men tydligen hade det vart hyfsat bra iallafall. Christina e rolig om man råkar kolla på henne när man pratar. Jag gjorde de ett par gånger och hon sitter å nickar. :P Men de va inte lika hemskt som de va i ettan iaf, kan bero på att man känner klassen mkt bättre nu. Stackars Zebastian däremot, han känner typ 4 av alla som va där. Efter svenskan hade vi naturkunskap vilket inte gjorde nå större intryck på mig. Jag satt nämligen hela lektionen och kollade på bilder eller höll på med annat. Nicole hade nämligen fått upp bilderna från i lördags och tur nog var det inte lika hemskt som ja trodde. Eller, visst, jag är fortfarande otroligt o-fotogenisk, men de va ingen alienbild som från Chaplins :P Kan va snäll å bjuda på lite mongobilder alá Zandra

 
 I mitt försvar vill ja säga att ja gjorde minen me flit :P
  


      Min å Michelles shottar


Glada trots att ingen av oss gillar Huset särskilt mkt <3

Sanna på bandit sa idag att Chris Cornell e guds gåva till kvinnan. Så fel så fel, de e ju HELT KLART Nikki Sixx! There is no one like him, a true genious! Sebastian Bach ligger högt han med, den rösten e to die for!

Now fukk off!
Over N Out
/// CALIFORNIAWHITE


Kommentarer
Postat av: Joel

HAHAHAHA! XD Seriöst, bilder på dig e fan nåt av de roligaste som finns att se på! Domdör uppspärrade ögonen e vanliga. Men VAFAN gjorde DU av alla människor på ett ställe om Huset? :S

2008-12-16 @ 16:17:12
Postat av: Elina

Hahaha du e alltid söt Zandra! :P

Och ang dina kommentarer, ja nikki sixx e skithet, poängen va bara lite allmänt att jag höll me Sanna haha :P

2008-12-16 @ 17:40:03
URL: http://elinahedin.blogg.se/
Postat av: anna

ja håller me som fan om nikki och sebbe!! <3

2008-12-29 @ 22:10:37
URL: http://rockndolll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0