What a night!

Damn, va Hanoi Rocks verkligen är ett superbra live-band!

Kvällen började med att jag och Elina först själva vandrade runt och undrade varfan giget skulle äga rum. Träffade senare på fler som uppenbarligen hade samma problem och ingen verkade veta ut eller in. Hittade rätt till slut och the köande could start. Självklart började det snöa efter ett tag så in till Hornstull strans etablisemang kom en stor grupp dyblöta Hanoi Rocks fan. Träffade på Micke igen (träffat honom 2 ggr på Harry B) och han var lika trevlig som vanligt. Snackade lite med honom medans hans syrra hjälpte mig fixa till håret. Vet inte hur det blev, men allt var nog bättre än blött å platt. Första förbandet började spela och som sög. Andra förbandet spela, dom va bättre, men sög dom med. Alla väntade på Hanoi. Hanoi Rocks intog tillslut scenen och vi stog relativt lång fram, men ändå inte så långt fram. För tillfället. På nåt otroligt sätt stog jag helt plötsligt längst fram och jag har absolut ingen aning om hur det gick till! But i'm not complaining! Fan, e de Micheal Monroe som står på scenen spelar de inte ens nån roll att man blir så mosad som jag blev. Who the fukk cares liksom! Helt UNDERBAR spelning med ett underbart band. Hanoi Rocks, ni kommer bli saknade till TUSEN! <3

Tror på riktigt också att jag e lite kär i Micheal Monroe. Jag vet inte hur många konserter jag vart på, men det här var den enda som artisten själv upprepade gånger bad publiken backa. "The people in the front are suffering" Han såg också till att flertalet kannor med vatten skickades ut i publiken (efter att ha delat ut nästan alla bandets vattenflaskor) "Get some water to these people"

Konserten slutar till fler än min besvikelse och det var dags för hemfärd. DESVÄRRE hade tunnelbanan slutat gå, nästa hade gått typ 4 timmar senare. Tog bussen till Gullmars av nån anledning jag inte kommer ihåg. Vid gullmars var Elinas mamma snäll nog att plocka upp oss å jag fick skjuts hem. Med mig ett Hanoi Rocks klistermärke direkt från Micheal och en halv-mosad vattenflaska från M via massa människor till mig. I love it when I get stuff! ;)

Today on CALIFORNIAWHITE: Julklappsshopping. Hopefully :S

Dead, Jail or Rock N Roll. Gotta pick Rock N Roll!
Over N Out
// CALIFORNIAWHITE


Kommentarer
Postat av: Joel

... och du var hur full? ;)

Typiskt till tusen att man missa de!

2008-12-22 @ 11:51:36
Postat av: Jess

Ja det var ett jävla drag i söndags, stog också längst fram :) Mike är ju för underbar <3

2008-12-23 @ 04:06:08
Postat av: anna

å hanoi :D

2008-12-26 @ 17:09:35
URL: http://rockndolll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0