Liten uppdatering typ

Var ett tag sen jag skrev nåt kände jag. Sen sist har jag först och främst vart på HIMs konsert på Nalen den 14e februari. Det var riktigt roligt fast jag blev knockad och mådde allmänt jättedåligt hela fredagen. Det blev inte mycket bättre under helgen. Anledningen var att jag var på läger och inte ficksärskilt mycket vila. Lägret i sig var ganska roligt, träffade en del nya människor vilket alltid är roligt. Vi hade en del "lektionspass" som även dom var helt okej. Några var ganska tråkiga men i helhet tycker jag det var bra ändå. Sen så finns det numera inte en enda bläckpenna kvar på graninge stiftsgård eftersom Henke plockade på sig nästan alla. Det jag blev mest besviken på under denna lägerhelg var att vi inte fick kakor en enda gång! Man brukar alltid få kakor när man är på graninge, buhääääh!! ;)

Idag har jag vart i skolan igen. Har inte mycket att berätta om den. Efter skolan drog jag och tränade. Har en mp3 jag använder när jag tränar och har på den satt in musik som lämpar sig att träna till. Tyvärr verkar den ha gått sönder, så jag var tvungen att ha min "vanliga" mp3 och hoppa över typ varannan låt eftersom de var för långsamma. Men men, vad ska man göra? Försöker för tillfället komma in på skolmailen, men de går inge vidare, så jag bjussar på lite HIM bilder från i torsdags istället!



Imorrn ska jag på bio, yeii :P ska se Sweeney Todd och måste säga att jag absolut inte har höga förväntningar om den filmen. Återkommer om vad jag tyckte om den... Kanske...
Peace
// CALIFORNIAWHITE


Kommentarer
Postat av: Elina

Du måste blogga oftare Zandra!! :D Så jag får nåt kul å läsa... :P

2008-02-21 @ 20:44:47
URL: http://elinahedin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0