Bittersweet..

.. är vad man kan kalla denna dag.

Sweet: Helt okej skoldag, en kort sådan. Gick och träna, kände att det behövdes och kändes riktigt bra faktiskt. Hade inget glosförhör på Italienskan vilket var väldigt bra eftersom jag inte kunde glosorna alls. Det bästa: Träffade Peter London (Basist i Crashdïet) och snackade med honom i et par minuter :D Stackarn såg riktigt bakfull ut, kanske blir så nr man festar som fan under grammisgalan att man måste bli tillsagda flera gånger, haha :P

Bitter: Prov, prov prov, behöver jag säga mer? Gick upp 8 imorse eftersom Elina skulle iväg då. Trots detta tidiga uppstigande kommer jag sent till skolan ett par minuter vilket förvånade mig ganska mycket. Sen att jag alltid lyckas komma försent till just trafiken är en annan sak :P Värst: Fick nyheterna att Lady hade avlivats. Hemskt verkligen, kommer sakna den hunden så in i helvete. image27

 En fin varelse försvann från jordelivet idag. Har vetat ett tag att Lady inte vart i toppform, jag menar hon var ju gammal å så.. Ändå är det jobbigt att försöka inse att hon faktiskt är borta. Känns tungt liksom. Lite skumt egentligen med tanke på att hon inte ens var min egen. Hursomhelst,  Rest In Peace, kommer aldrig glömma bort dig <3 :'(  Lady, du är saknad! <3 Hoppas du har kommit till rätta i en bättre värld.
//Z. INZANE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0