Nu var det bekräftat...

.. att jag hade rätt! Vet inte om jag skrev det i tidigare inlägg att jag trodde att ett band som går under namnet T.I.T.S repar på Kvarnholmen, om inte så berättar jag det nu. Hursomhelst så har jag nu fått det bekräftat på av en av medlemmarna att jag faktiskt hade rätt! Yeii! :D Om ni inte vet det så är det värsta coolt :P

Idag har jag hursomhelst träffat Sandra, Erika och Nike. Vi började med att köpa lite indisk mat för att sen gå hem till Nike för att äta upp den :P Efter det kollade vi på filmen Zoolander som verkligen är jätterolig. Handlar om Ben Stiller som spelar manlig modell. Med är även den trogna motspelaren Owen Wilson. Efter det satt vi framför datorn en stund och kollade på roliga filmklipp blandannat om korkade amerikanare. Kulit värre. Sen gick vi ut med Nikes hund Tina. Vi gick hela vägen till Medis där Sandra sedan gick hem och jag å Erika gick till tunnelbanan. Inte särskilt intressant dag kanske, men de e alltid kul att träffa minna tjejer så de gör ingenting att vi inte gjorde nåt speciellt :D

Sitter för tillfället och lyssnar på en skiva med Gemini Five som anlände hem idag (beställde den från cdon i förrgår så den var väldigt snabb). Beställde också Loud minority med Crazy Lixx.
Nu tänkte jag sitta och försöka hitta T.I.T.S myspace sida eller nåt :P (känns som om dom borde ha en iaf)
//CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0