Prov fukkin suxx

Satt hela dan igår och pluggade som en tok till Trafikprovet jag hade idag. Kan ju säga att det lönade sig också, lyckades nämligen med att få VG :) Fikk veta resultatet väldigt snabbt eftersom jag träffade läraren precis efter att han rättat mitt prov :P Utöver trafikprovet hade jag idag även italienskaprov som jag knappt hade pluggat till pga trafiken. Tror däremot att jag lyckas få G kanske t.o.m VG. MVG är uteslutet eftersom det var ganska mycket jag inte svarade på. Det gör dock inte så mycket eftersom jag har fått MVG på alla andra prov vi haft i Italienska. Är jätteglad för mitt VG men tyvärr så betyder inte det resultatet att allt annat skolarbete jag har kvar innan periodens slut (imorrn :P) försvinner. Har ett till fukkin ekonomiprov imorgon OCH en redovisning+uppsats om Kubakrisen till historian imorgon. Hade när jag kom hem varken börjat plugga till provet eller skriva på rapporten. Nu är jag däremot klar med rapporten och har pluggat lite ekonomi. Måste säga att jag tror att jag kommer kunna det här provet bättre eftersom det inte är lika mycket formler. Det viktigaste verkar typ vara att kunna kolla i tabeller och de e ju inte så svårt.

Efter skolan åkte jag, Sandra och Erika in till Donken och åt. Efter det gick jag och Erika och tränade. Testade gymet i Skrapan vid medis idag. Måste säga att jag helt och hållet föredrar gymet i Skanstull. Det fanns ju inga speglar i omklädningsrummet i Skrapan! ;) När vi gick in till tunnelbanan påväg hem såg vi en tjej som stog och skrek åt en mörkhyad spärrvakt-snubbe. Blandannat skrek hon att hon var svensk och att han skulle åka hem. Lite creepy sådär :D När jag kom hem hittade jag en skokartong på min säng. Den visade sig innehålla skor (no way) som jag måste ha köpt för aplängesen eftersom jag inte har  något minne alls av dom skorna. :D Men snygga är dom så att jag är glömsk gör absolut ingenting :D Ska ha dom imorrn till skolan, muhahaha!

Jag är väldigt avundsjul på massa människor för tillfället. Alla bara åker utomlands hela tiden. Det värsta är att jag inte får följa med! :P Kom på det nyss när jag snackade med Danny som fortfarande är i England. För tillfället är det London eftersom hans band har nån spelning där ikväll (lite coolt). Hursomhelst fick hans babbel om England mig att tänka på att jag e stuck här i Sverige medan alla andra åker utomlands. Pappa och Sointu åker till Kanarieöarna nästa vecka. På söndag åker Mikke och Johanna med barna till Malaga. Zandra vill oxxå åka utomlands! Här får man snällt sitta och vänta tills den 24e Juni då det bär av till London. (Visst är det JÄTTEsynd om lilla mig? (A))
Ska nu fortsätta plugga Ekonomi. BLÄÄÄÄÄÄ
//CALIFORNIAWHITE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0