tAKiDA igen!!!

Idag har vart en lite halvkonstig dag. Hade planerat att jag skulle träffa Sandra och Erika idag men sen kunde inte Sandra så vi bokade om till söndag (hoppas det blir av denna gång :P). En stund efter att jag stigit upp ringde Danny och frågade om jag gjorde nåt idag och kunde sanningsenligt säga nej. Vid halv två tiden kom han hit med pizza och massa glass (å jag som skulle börja ta nyttigt.. Hmm, väntar tills skolan börjar ;)) Vid halv tre tiden började tv3 visa repriser av top model som han tyckte vi skulle titta på. Liite skumt var det att han av alla människor ville titta på top model. Vi hade iofs inte så mycke annat för oss. Kollade iaf på alla tre avsnitt dom visade samtidigt samtidigt som vi satte i oss massa glass. Efter top model kollade vi på simpsons, scrubs och vänner innan han gick. (Åker tillbaxx ner till Malmö idag så). Så det blev en allmän sitta i soffan och glo på tv dag idag :P Frågade om han skulle på Rest in Sleaze, men nej, han är då i London. Bara måttligt avundsjuk.

Zandra är väldigt glad :D Anledningen är att tAKiDA är ett av bandet som spelar på Bandit Rock Awards :D Blev jätteglad när dom sa det på radio igår. Utöver tAKiDA spelar även Lillasyster, Sonic Syndicate och nåt band till som jag inte kommer ihåg. Ska bli jävligt kul att se både Sonic Syndicate och Lillasyster, men höjdpunkten är utan tvekan att få se tAKiDA igen. (Var ju och såg dom på arenan den första oktober om någon missat det. Peter som spelar bas i Plan Three som var förband sa att det var bästa spelningen han gjort under 2007. Jeii, jag var där!) Okej är bara aningen trött för tillfället :P

Dagens citat kommer från Robban i tAKiDA under konserten på arenan 1/10
"Publiken är lika stor som hela Ånge" Låter kanske inte jätteroligt men lät skitkul när han sa det xD
Over n Out
// ZANNI INZANE (haha :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0