En rubrik måste man ha

Vaknade typ vid 8 imorse. Tror att de e för att jag har vaknat tidigt hela förra veckan då lägret drog igång redan kl 9 (kl 8 här) på mornarna. Detta innebar att man var tvungen att gå upp redan vid halv 8 (halv 7) för att hinna äta frukost innan. Nu när jag har delat med mig av den otroligt intressanta informationen om vilken tid jag gick upp förra veckan kan jag berätta att jag idag ska träffa Elina. Om 1 ½ timme ungefär. Vad vi ska göra vet jag inte, men vi kommer säkert på nåt :) Har nu även läst ungefär halva "Tommyland" och själbiografier kan verkligen vara intressanta! Mycket av det som står i den visste jag förståss redan efter att ha läst "The Dirt" men det gör inte särskilt mycket. På tal om "The Dirt" så ska den ju även bli film... Ska bli intressant att se hur den görs då boken innehåller en hel del minst sagt absurda saker. För er som inte vet vad The Dirt är kan jag berätta att det är Mötley Crüe's självbiografi, så gillar du Mötley, läs den boken, den är väldigt bra.

Kom på nyss att jag inte har nån aning om när bussen jag ska ta går. Får nog ta och kolla upp det :P Fast än är det ingen panik. Sitter för tillfället och lyssnar på Hardcore Superstar, samma skiva har snurrat 2 varv redan, men jag orkar helt enkelt inte byta, s den får snurra vidare tills jag ska gå. Ännu mer otroligt värdefull information jag delar med mig av. Sitter å skriver om ingenting eftersom jag försöker komma på vad det var jag hade tänkt skriva om. Det går inge vidare. Whatever.
////   Z


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker du att gratis är bäst? då är min blogg något för dig :) där hittar du en massa gratis erbjudande + en och annan tävling! http://gratisfree.blogg.se

2008-07-30 @ 11:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0