Jelgava, Lettland...

... watch out, here we come!
Äntligen e jag pepp på Lettlandresan, det kom nu efter att jag kommit hem från stan. Kanske för att det känns mer verkligt nu när jag faktiskt har växlat pengar o så. Hell yeah! Visst, jag ska jobba, men det kommer säkert bli hur kul som helst, jamenar ett läger där folk räknar med att man ska klä ut sig till "Fairytale characters" kan ju inte bli dåligt ;) Så idag tar Zandra once again Mötley-väskan för en resa! (hmm, hoppas att den inte anses som o-passande för ett sådant här tillfälle.. Isf har jag problem :S)

Kom på att jag glömt berätta om vad som hände i onsdags!
Satt å vänta på S & E utanför konsum vid Zinken när en gubbe kom och stannade precis framför mig. Tog ut hörlurarna ur öronen eftersom jag tänkte att han kanske ville fråga nånting, men han stog bara å kolla på mig, eller rättare sagt på min Guns N Roses tröja jag hade på mig. Sen sa han: Jag känner 2 st i bandet! Och så har vi ett lag i *insert name here* som heter Guns rosor! Sen gick han iväg och lämnade mig kvar på bänken aningen förvånad och påväg in i en skrattattack.

Well well...
Får nog ta och sätta igång med packning nu!
Ska försöka blogga nångång under veckan om det finns nåt internet café eller whatever!
Annars finns jag på mobilen (kan inte garantera att jag svarar dock, eftersom det är så j*vla dyrt!)
Nr: 07******** (haha, visst e ja jätterolig ;))
Over n Out och puss å kram
/// ZANDRA, påväg till Lettland!

Kommentarer
Postat av: Erika

Kommer att sakna dig :( . Men vi får ses sen när du är tillbaka, för det är väl massor av biofilmer som haft premiär då? Du får ha det jättekul i Lettland i alla fall!!!

2008-07-19 @ 18:40:46
URL: http://blond007.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0