Man, varför har jag alltid så dåliga rubriker?

Jag är verkligen helt inne på Hanoi Rocks för tillfället! Kan inte få nog av deras musik! Tror det var Hanoi spelningen på Peace and Love som gjorde det för mig, dem var verkligen GALET bra live! Nog om det. Igår kom jag på att det var länge sen jag ritat nånting så jag ritade av Tommy Lee. Idag kom jag fram till att jag ville rita mer så så fick det bli. Letade efter en bild på Mick Mars (eftersom det bara är han jag hittills inte ritat av från Mötley Crüe) men hittade ingen bra bild så det blev en bild på Micheal Monroe från Hanoi Rocks istället (säger ju det, är hel sold på Hanoi för tillfället ;D) Lägger hursomhelst upp dessa båda bilder här. (Utan orginal denna gång eftersom jag inte har båda på datorn.. Dessutom blir det svårare för er att bedöma om det är likt eller inte, vilket de inte är :P)



Tommy Lee från Mötley Crüe (ignorera halsen + axlar, är inte riktigt klar.. Lär inte göra klart det helt heller :P)



Micheal Monroe från Hanoi Rocks (här kan ni ignorera att det ser ut som om han har en orangutangs armar.. In my defence var bildens bakgrund svart och man kunde inte urskilja hur armarna gick..)

Shitt!! Klockan är redan halv 6! Måste börja göra mig iordning och dra till Nike (ska va där 7) Inte för att jag ska värsta klä upp mig, men sitter för tillfället fortfarande i mina pyjamasbyxor (pathetic, I know) och har bara sminkat mig halvfärdigt så ser nog ganska rolig ut :P

Lyssnar för tillfället  på denna lustiga Hanoi Rocks låt; Do the Duck.. Tycker den e helkul :)
Over n Out
/// ZANDRA

Kommentarer
Postat av: Elina

Du e så bra på att rita! Tommy Lee hade jag ju redan sett, och Michael Monroe blev skitlik också! :D

Inga orangutangarmar alls, det skumma med människor är att armarna faktiskt är längre än man tror. :P

2008-07-05 @ 23:25:14
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0