Mitt älskade Stockholm!

Första dan tillbaka efter lettlandresan då jag saknade stockholm fick spenderas i stan på en liten shoppingrunda ;D Främsta anledningen var för att växla in mina överblivna lettiska pengar och fick nästan 700 kr för de vilket var mer än jag trodde så ja blev glad ;) Köpte ett halsband, en Mötley Crüe poster (Tommy Lee på) och 2 böcker; W. Axl Rose och Tommyland (javet, en liten Tommy Lee nörd för dagen sådär ;D) Hursomhelst tycker jag det blev en ganska lyckad shoppingrunda. Köpte även en present till en släkting som fyller år i helgen. Som vanligt har jag totalt glömt bort anledningen till att jag började blogga.. Hmm :P kanske ska ta och lägga upp bilder från lettland... Sätta in på datorn iallafall ;D

Over n Out
// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0