Rubriiiik

Känner att är väldigt dålig på att komma på vettiga rubriker till mina inlägg :P
Idag har jag vart ledig från skolan vilket har vart skönt. Sov ut lite grann och åkte sen in till gymet å tränade. Träffade Elina där, har vetat länge att hon tränar där, men hon brukar typ vanligtvis träna apsent. (iallafall om man jämför med tiderna jag tränar :P) Efter gymet var jag tvungnen att åka in till Finntorp för att hämta mina solglasögon som jag glömde där efter mötet igår. Fick även konfafotot på mina konfisar.

Sitter för tillfället och försöker komma på vad jag ska göra. Hade lite planer för eftermiddan men inget blev av. Satt ute på balkongen och solade ett tag men sen blev jag rastlös och hamnade här istället. Egentligen borde man ju vara ute i sommarvärmen men det känns inte så lockande att gå runt ute ensam :P Sen ska jag in till skärholmen om 2 timmar eftersom jag ska träffa Ankan, Louise och Erika. Vi ska ses kvart i 8 typ men jag måste åka halv 7 eftersom de tar sån jävla tid att åka dit :P

Jag är verkigen inne i en period då jag ritar mycket. Ritade 2 bilder igår och helt mi brist på annat laddar jag upp en av dom här :P


Bilden är på Eicca Toppinen som är med i det finska bandet Apocalyptica. (Apocalyptica är för övrigt ett otroligt bra live-band) För sakens skull lägger jag även upp orginalet.




Nu har jag inget mer intressant att berätta känner jag.
Vill bara passa på att säga JÄTTE GRATTIS till alla jag känner som tagit studenten nu i år därav Ida och Pia som tog studenten idag! GRATTIS!!!
Bara ett år kvar tills man själv tar studenten ;)
Peace
//// Z


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Fint målat.

2008-06-10 @ 06:54:21
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0