Benkt - Konstig

Ska egentligen för tillfället vara stuck i skolan och ha Historia men fick (till min stora glädje) sluta tidigare igen. Det handlar inte om typ 10-20 minuter, utan det handlar om en timme (vanligtvis) och idag en och en halv timme! Ska sluta 17 men fikk sluta 15.30! Aaningen konstig lärare som låter oss sluta så mycket tidigare. Menmen, man ska inte klaga på att man slipper sluta kl 5!

Imorse när jag gick till skolan var min första tanke verkligen "FUKK!" Det var nämligen halt ute och jag hade körlektion idag och ville verkligen inte köra i halka. Jag hade tur och när klockan blev 11 hade det mesta av snön försvunnit. Fick t.o.m lite solsken. Körlektionen gick hursomhelst bra, har börja lära mig hur man gör för att inte starta extremt ryckigt. :P Slapp gå hela den långa vägen från kajen på kvarnholmen hem också då jag idag fick köra upp på själva bostadsområdet och stanna i princip utanför min port.

Äntligen får man vara ledig ett par dagar också! Vi stackars cyber-barn har ju inte en hel veckas påsklov (är däremot ledig skärtorsdan och även sen hela vecka 15). 5-dagars ledigheten inleder jag ikväll med att åka till Nike och äta :D Först ska jag förståss till Vikinkterminalen för att möta Antte som kommer hit över påsk, men planerar typ att bara peka: därifrån går bussen, och sen dra till Nike. Imorrn åker jag till pappa igen. Ska faktiskt bli skönt och komma iväg från stan ett par dagar. Det är alltid så lugnt att vara i hålan och jag behöver verkligen ta det lite lugnt.
Nu ska jag göra nåt annat.
SO LONG och GLAD PÅSK!!!
// CALIFORNIAWHITE
Glömm inte att kolla förbi i min musikblogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0