Blääää för prov

Har vart på jättebra humör hela helgen, något som verkkligen förstördes när jag var tvungen att sätta mig och plugga ekonomi. Har ju prov på tisdag så.. Idag har jag hursomhelst knappt hunnit göra någonting, vaknade vid halv 2 och åkte då hem vilket betydde att jag var hemma vid 3 tiden. Vid 5 gick jag över till Asplunds för middag, ingen direkt woho händelse kanske, men de va gött med mat :P

Har tidigare berättat om mina sjuka drömmar, och here's another one!
Drömde inatt att jag var med min mamma i Sickla och skulle handla mat.  Av nån anledning fick hon inte komma in på ica så jag fck gå själv. Inne på Ica träffade jag Elina och vi bestämde oss för att vi skulle ta hennes föräldrars bil och åka iväg. Av någon konstig anledning satte jag mig i baksätet fast vi bara var 2 som skulle åka. Elina tvingade mig då att sätta mig fram trots att jag inte ville eftersom mandarinerna inte var mogna. Satte mig hursomhelst fram och vi körde iväg. Elina satt bakom ratten och körde som värsta dåren. Vi hade åkt omkring en stund när jag kom på att ingen av oss hade körkort. När jag berättade det för Elina sa hon att det gjorde inget eftersom hon snart skulle köra upp. Berättade då för henne att det inte går ihop eftersom hon fyller år senare än jag och förresten så är bilen inte orange. Från ingenstans hamnade vi då hemma hos min moster där min kusin gav oss en varsin grön tandborste.

Har inget mer att berätta för tillfället, vill bara påminna om att kolla in min musikblogg!
Over n Out
//// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Elina

Hahahahahahaaha xD
Oh my god, fan du drömmer allltid helt sjuka saker ju. Bästa va "eftersom mandarinerna inte va mogna" xD

Puss

2008-03-16 @ 21:31:13
URL: http://elinahedin.blogg.se
Postat av: Nike

Men jag har ju sagt att du inte får glömma att ta dina piller!

2008-03-18 @ 21:41:26
Postat av: Zandra

Javet, men jag glömmer de litte ibland ;)

2008-03-19 @ 12:53:23
URL: http://zandrainzane.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0