What's the point?

Har sen i söndags vart mer eller mindre halvdöd, men har inte kunnat vila ut å bli frisk. Nej självklart har man 2 maffiga å påfrestande prov dagarna efter varandra när man mår så dåligt att man känner sig döende. Jag har inte vart såhär sjuk på flera år, och helt ärligt är detta bara aaningen fel tidpunkt! Matteprov igår å ni som känner mig vet att jag knappt klarar ma proven när ja e frisk, testa då med närmre 40 graders feber. Filosofi prov kanske inte låter så jobbigt för er som slipper den kursen, men testa läsa om kunskapsfilosofi, man fattar mindre än nada. Vad är poängen med att ens leva om man inte ens får ta de lugnt å sova när man behöver? Skolan skulle på riktigt kunna ta död på eleverna, man pressas till att delta i saker man absolut inte alls orkar bara för att man inte vill sumpa chansen till det betyg man vill ha. Dessutom missar man så otrooligt mycket att man behöver nästan dubbelt så lång tid än vad man har för att både komma ikapp samt hålla det tempo som krävs! DET SKA BLI SÅÅ SKÖNT MED JULLOV!!

Va bara tvungen att få klaga litegrann. Nu ska jag försöka sova lite om hostan tillåter en sådan grej förståss...
KEEP IT SLEAZY
/// ZANDRA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0