Tattoo

Yesyes, idag was da big day! Satt över 4 timmar idag inne på tattoo zone å blev tatuerad. Har numera en halvfärdig tatuering. Den e snygg redan nu, kommer va skitsnygg när den e klar. Kan ladda upp en bild ev imorrn, den e för tillfället inplastad. Anywas, Lukas som tatuerar mig e jättesnäll ovh jätteduktig. Längtar till den 24e när ja kan få den avslutad!

Sitter för tillfället och försöker plugga bokföring, men det går inge vidare. Jag är ganska yr för tillfället och tror inte jag kommer kunna lära mig nånting. Får nästan bli så att jag hoppas allt går bra imorrn. Plugga lär inte funka. Har försökt få upp blodsockret med choklad, men det hjälpte inte :P I värsta fall får ja försöka fjäska lite för Bo imorrn, haha :P

Vill även dela med mig av mit otroligt lyckade resultat i matte testet jag hade förra veckan, fick IG+! Nån annan som fått det nångång, haha :P

Funderar helt allvarligt på att gå å lägga mig nu, e jättetrött. Ska iaf inte skriva mer.
Over n Out
/// ZANDRA

Kommentarer
Postat av: anna

ååh ja vill se!

ja råka försova mig idag och vakna typ nu, men imorgon! hoppas vi ses då! fan va snyggt!

2008-10-09 @ 12:05:48
URL: http://rockndolll.blogg.se/
Postat av: Krissan

Vill verkligen se tatueringen! (;

2008-10-09 @ 18:36:57
URL: http://krissan.bloggagratis.se
Postat av: pia

jag vill också se!!

2008-10-09 @ 19:52:57
URL: http://paien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0