Världens bästa band...

.. är utan tvekan Mötley Crüe! Iallafall tycker jag det idag och just nu. Låtar med attityd, de e grejen! Har hittills idag lyssnat igenom "Too fast for Love", "Shout at the devil" och "Girls, Girls, Girls" iallafall 2 gånger idag. Halvvägs igenom första lyssningen av "Dr.Feelgood" för tillfället :D Måste däremot säga att "Girls, Girls, Girls" inte är fullt så bra som alla tycker. Hälften av låtarna e killer låtar och är superbäst men resten är desvärre endast bra låtar och känns lite som utfyllnadslåtar, haha :P
 

Och ja, har ni inte insett det än skiter jag fullständigt i att det bara e en handfull av mina läsare som är ens det minsta intresserade av pojkarna Mötley. (Tvekar däremot inte en sekund på att alla hört iaf en låt, trots att ni inte vet om det. Umgås man mycket med mig e de svårt att undvika det, haha) Anyway, tycker det är konstigt att dom inte är fullt så stora jag tycker dom borde bara här. Jagmenar, om man tillexempel vill ha tröjor finns det väldigt få i dom "vanliga" affärerna (typ rockzone). Guns N Roses finns det ENORMT mycket merch med, och för all del, dom är jättebra, men Mötley är typ 57 ggr bättre! Attityd e grejen liksom! Axl har inte det.

Min för tillfället favvolåt med Mötley Crüe ligger på "Too fast for love" plattan och heter "Stick to your guns" Har ganska nyligen kommit på att jag tycker den låten är jättebra. Tror jag ska ta å lyssna på den ;D

Now, fukk of! :D
Stick to your guns whats right for you aint right for everyone!
Over N Out!
/// ZANDRA

Kommentarer
Postat av: Elina

haha ja de va ett långt "hyllningsinlägg" eller va du kalla det, som det hade vart jobbigt om det hade försvunnit. lär inte va nån annan som fattar den här kommentaren kände jag men ändå :P

2008-10-12 @ 17:41:25
URL: http://elinahedin.blogg.se/
Postat av: anna

indeed indeed is all there is to say! :D

2008-10-13 @ 14:15:27
URL: http://rockndolll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0