Must keep those black wings folded

Idag har vart en ganska soft dag egentligen. Hade först svenska imorse. Jobbade inte särskilt ambitiöst, men fick lite gjort iaf. Nån (troligtvis Louise) kom på ideén att göra te med varmt vatten och godis (My hade stoppat ner en godis i hennes te). Sånna där runda små sug-godisar ni vet som e inplastade på en rad (haha jättebra förklaring, i know :P). Hursomhelst så testade vi det och helt ärligt måste jag säga att det inte smakade på långa vägar så äckligt som det låter :P Efter svenskan hade jag håltimme så jag å Karin åkte iväg in till folkungagatan eftersom jag hade bestämt mig för att boka tatueringstid. Självklart var det stängt, tänkte inte alls på att det kanske inte hade öppnat vid 10, haha :P Åkte tillbaka till skolan och spelade Slav & president med Karin, Nike, Nicole och Clara. Var typ aplängesen jag spelade det sist. Slutade självklart på topp med en vinst, haha :P Hade sen NkB å de va lika trist som vanligt. Efter skolan gjorde jag ett andra försök med tatuerings-tid bokning, Michelle fick den stora äran att följa med mig :P Tack ma friend, haha :) Fick tid onsdagen den 8/10 kl 14, nån som e frivillig att följa med mig dit och ev tvinga in mig om jag börjar freaka? :P

Om nån undrar om rubriken så ja, den har ingenting med det jag skrivit att göra. Den textraden dyker upp i Sonata Arcticas låt Fly With the Black Swan som är min nya favvolåt från Unia plattan

Must keep those black wings folded until the time is right
To find the one whom I can seal
A soul from, to buy more time

Over n Out
/// ZANDRA

Kommentarer
Postat av: Danny

Säker på att godis-te grejen inte va din idé? Fan, e ju typ alltid du som kommer med skumma idéer.



Du fick en tid ganska snabbt ändå, kuligt :)

2008-09-09 @ 19:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0