Plugg-söndag

Japp, rubriken says it all. Idag har jag pluggat. Va hemma hos Sandra och har hållt på med att svara på svenskafrågorna i princip hela dagen. Vi tog typ 2 pauser under dan. Visst e vi jätteduktiga?

Sitter för tillfället å allmänt stör mig på att pappa inte svarat på mitt sms som jag skicka för typ en timme sen. Antar att han jobbar eller nåt, men jag vill liksom ha svar på en gång, haha :P Satt å prata med S idag om körlektioner och pappa har lovat betala mitt körkort så var tvungen på ett snällt sätt fråga om det erbjudantet fortfarande gällde :P Jag har verkligen ingen lust att bränna typ 5000 spänn på körlektioner å mamma har fan inte råd eftersom hon fortfarande e halvtidssjukskriven. Dedär körkortet känns verkligen avlägset just nu. Kommer iallafall inte uppnå mitt mål med att ta körkortet samma år jag fyller 18. Stackar lilla miig ;)

Känner mig lite apatisk för tillfället, jag typ bara sitter här utan att riktigt veta vad jag ska göra. Egentligen är jag inte helt klar med svenskan, men har hållt på med det hela dan så jag känner verkligen inte för det. What to do, what to do..

Imorrn e de dags för en ny skolvecka igen. Suck. Men är iaf ev ledig på torsdag (eller okej, vi ska ha cyberdagen å den tänker jag inte gå på). Annars kan jag bara säga att jag tycker att veckorna ändå går stört fort! Har gått över en månad i skolan redan, helt galet! Känns fortfarande inte som om jag går i 3an! Vet fortfarande inte riktigt säkert va jag ska göra efter gymnasiet! Funderar lite på juridik som jag tycker är kul. Rättskunskapen är det enda ämne jag läser just nu som faktiskt är riktigt intressant. Får fundera vidare på den punkten.
Hmm, dehär blev visst lite av ett handla-om-allt-möjligt inlägg, haha de va ett tag sen jag hade ett sånt :P
Kanske ska rita nånting... Om jag orkar.
'til next time, hare gött!
//// Z

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0