Trött

Vet att jag sa att jag förmodlingen inte skulle blogga mer innan jag drar på läger så gör jag det nu ändå. Idag har jag vart i skolan och ingen speciellt hände. Efter skolan följde Christine med mig in till stan eftersom jag skulle köpa ny mobil, vilket jag oxå gjorde! Synd bara att jag inte kommer kunna använda den i helgen eftersom den inte skulle hinna ladda klart. Får helt enkelt vänta till på söndag ;)
När jag kom hem var jag tvungen att packa till lägret och hann t.o.m duscha innan körlektionen. Körlektionen gick väl lite sådär, har liksom inte kört på flera månader. Dessutom hade jag aldrig kört med denhär bilen förut heller vilket blev lite jobigt eftersom växellådan sitter lite längre bort i Saaben än vad den gjorde i volvon. Well, jag krockade inte iallafall :P

Nu är jag otroligt jättetrött och undrar hur fan jag ska orka med lägret. Att jag egentligen inte vill åka vet typ alla, men skulle seriöst kunna gå å lägga mig å sova nu, haha :P Får väl bita ihop å försöka hitta energi nånstans! Lägret blir förhoppningsvis kul, det brukar bli det!
Ha en toppenhelg ma dear readers :D
Over n Out
/// ZANDRA

Kommentarer
Postat av: anna

detsamma miss Z :D:D:D:D huahau

hoppas lägret blir uthärdligt, eller skoj helst iofs!

2008-09-26 @ 18:06:56
URL: http://rockndolll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0