Serenity

Tog nyss det första steget mot mitt kommande IG i Naturkunskap B, nämligen att skicka in min minst sagt bedrövliga labbrapport. Fattar inte alls varför jag som går samhälle ekonomi måste läsa den kursen. Finns liksom en anledning till att jag valde samhälle och inte natur.

Idag har förutom labbrapport-skrivande vart en ganska bra dag. Trots att det är torsdag och jag går 8 timmar i skolan har jag vart ganska glad. Vi har äntligen börjat komma igång med UF företaget vilket känns bra. Nästa steg för vår del är att skapa en hemsida och det är på g. Hade ett möte om företaget som var till 50% fyllt med skratt om olika saker. Kanske berättar lite mer om företaget när vi dragit igång det ordenltigt, är fortfarande på uppstartningsstadiet.
Måste även säga att Bo e konstig. (Bo är lärare i alla ekonomi-relaterade ämnen på Cyber nacka för den som inte visste det) Inte bara att han kan gå iväg en kvart för att ta reda på vilket datum vi tar studenten (5/6-09, wohooo) han försöker också få oss att vara olagliga och använda ett företagsnamn som redan är upptaget. Det är verkligen Bo i ett nötskal, haha.

Sitter för tillfället och bara njuter av Georg Neuhauser sköna stämma. Georg är sångare i det österrikiska melodic-metal bandet Serenity. Gillar du band som Kamelot eller Firewind rekomenderar jag varmt detta band, otroligt bra och avslappnande musik. Tänkte börja plugga på till svenska provet idag, men jag tror jag struntar i det, är helt enkelt inte motiverad till det. Serenity musik och en kopp te tror jag är en bättre idé. Kanske inte fryser lika mycket om händerna efter lite te. Jo, så tror jag att jag gör.
Hade gött :)
Over n Out
/// ZANDRA

Kommentarer
Postat av: Michelle

länge sen jag kikade in här, men aja knappast att du kommer få IG när du fattar. Jag fattar liksom verkligen nada :P

2008-09-11 @ 22:09:25
URL: http://miiich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0