Alter Egon

Igår lite sådär random trillade jag in på Alter Egons hemsida. Där kunde man beställa tröjor. Spontan som jag är bestämde jag mig för att det var en bra idé och beställde direkt. Idag trillade tröjan ner i brevlådan tillsammans med trevliga överaskningar i form av 2 pins och ett klistermärke. Trevligt trevligt! För er som inte vet vem Alter Egon är kan jag informera om att det är Peter London från Crashdïet. Hans sidoprojekt som går ut på att spela könsrock.


Visst e den fin? :)

Idag har jag även kirrat biljett till Peeeace and Loooove!! :D Fan va TAJT det kommer att bli duuudes! Kan känna hur dendär festivalkänslan börjar krypa in på en nu när det äntligen verkar ha blivit vår! Alla har väl däremot lärt sig hur april månad fungerar. Av den anledningen tänker jag ännu inte sätta undan vinterkläderna. (Undantaget dunjackan som jag inte använde iaf. Skinnjackan är varm nog.) Lite irriterande är det däremot att tvingas vara stuck inomhus med plugg när de e så härligt väder. Ännu mer irriterande är det att min skrivare bestämt sig för att den inte vill fungera. Nej, den har bestämt sig för att det fastnat papper i den vilket det inte har. Suck, jag som glömde skriva ut talet i skolan.


Mwihihi jag har fixxat biljett! :D

Till alla harrysar under 20 där ute som inte vet detta än; Åldergränsen höjs från den första maj. Nu vet ni. Och jag. Suck, tucker fortfarande det suger balle att dom höjer.

KEEP IT SLEAZY tho'!

/// CALIFORNIAWHITE,
a crazy fuck!

Kommentarer
Postat av: Jen

åhh fan är det sant att dem ska höja ?! Fan vad sugigt!! Varför ska dem göra det för?

2009-04-02 @ 21:46:04
URL: http://devla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0