Give me an R...

R! Give me an O! O! Give me a C! C! Give me a K! K! What do you get? ROCK! And What'cha gonna do? ROCK YOU!
Riktig party-trigger låt dedära! Låten heter Rock You och  ligger på Walkin' the Razors Edge plattan. Bandet bakom låten heter Helix. Hell fukkin yeah säger jag! Hörde Helix första gången för kanske ett år sen, så har inte lyssnat på dom så länge. Trots detta har man ju 2 LP:n, kan helt enkelt inte få nog!


Oh yeeeeah!

Idag har jag en väldigt bra dag. Lite seg start med skola, men slutade vid 10 så de va GANSKA så najs! Åkte hem och chillade lite för mig själv innan jag begav mig åter ut i solkskenet påväg till min körlektion. Träffade på gamla körläraren Anna, och hon blir verkligen jätteglad varje gång hon ser mig. Mötte henne i skolan en gång, då sa hon nåt i stil med "Hej gumman, hur är det?" Michelle, som hon också kört med blev helt ignorerad. Hursomhelst blev hon jätteglad och kramade om mig.

Körlektionen gick bra tyckte jag. Man blir på så bra humör när man får beröm för att man gör rätt, haha :P Var ganska nära att köra på några cyklistjävlar. Tycker däremot att dom får skylla sig själva om dom inte tittar. Fast, lär ta det mkt försiktigar från och med nu. Ska snart få köra stadstrafik sa hon :O Är uppenbarligen ganska bra på att köra, trots mina skämt att jag kör som en kratta. På tal om krattor körde jag  nästan över en sån också :P

I wanna rock n roll al niiteee, and party every day!!!
Helgen kantas med partying på ett eller annat sätt. Drickan kommer flöööda iaf! Ikväll blire hederliga Harrys med Aubbsbabe! Aubbeparty e de som gäller! Innan bler de lite förkrök med Crüe dvd-tittande! Tajtelitajt duuudes!

KEEP THE FUKKIN HAIR IN SHAPE!!


/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0