Kamera - död

Tyckte det var dags att förändra bloggen lite. (Eller, ganska mycket). Vad tycks?

Skulle ta en bild av nånting jag inte längre kommer  ihåg för ett par timmar sen. Tyvärr verkar min kamera sagt upp sig. När man sätter på den startar den inte, utan låter bara trrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrr innan den dör. Sjuukt irriterande och väldigt dålig timing för detta med tanke på att ekonomin inte direkt är stabil för tillfället. Någon som har en digitalkamera med 5 megapixlar eller mer som den känner för att skänka till mig? haha :P

Pratade med papi i telefon för nån timme sen, och maaan, den mannen snackar länge i telefon! Pratade med honom i säkert en halvtimme om ingenting särskilt intressant. Typ att han hade vart på IKEA. Intressant konversation till tusen, verkligen. Men jag saknar honom, var längesen sist vi sågs. Har helt enkelt inte haft tid att dra från stockholm på sista tiden och inget tillfälle lär dyka upp inom den närmsta framtiden heller. :( För er som inte vet det kan jag informera om att min pappa bor i en håla vid namn Gimo som ligger nära Östhammar om det säger någon nånting. Gör det inte det så kan man väl säga mellan Uppsala och Gävle. :P

Har hursomhelst beslutat att jag ska stanna hemma från skolan imorn också. Är nog bäst med tanke på att jag inte mått bra alls idag. Missar hursomhelst i princip bara enkeltimmar imorn så det är ingen jätteförlust. Är man sjuk så är man.


Over N Out
//// CALIFORNIAWHITE
hostar och nyser för fullt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0