" 'Pengar är inte allt som räknas här i livet'..

.. sa inkasso-mannen och tog tv apparaten". Jag gillar inte alls reklamerna på spotify, men det är lätt värt det med tanke på att de e gratis. Jag har ju ganska nyligen börjat använda spotify och måste säga att jag gillar idén med det.

Ska försöka sammanfatta lite i korthet vad som hänt sen sist, det har nämligen hänt en del trots att det bara var 2 dagar sen sista inlägget. Lördag gjorde jag inte så mycket, baksmälla låg bakom det. Och då menar jag i princip HELA dagen! Brukar verkligen inte bli så, haha :P Vid 18-tiden mötte jag Danny som vart i Gävle och stannade till i huvudstaden över kvällen/natten. Han ville festa, men jag kunde inte pga söndagens konfirmation så han fick ge sig. Dessutom skulle ju han fortsätta med bilkörandet ner till Malmö på morgonen sen. Vi hade kul, körde ett filmmaraton. Eller, det kunde vart det om nån faktiskt hade tittat på film. Det var så länge sen sist så det var ganska mycket catchin' up to do.

Somnade sent vilket gjorde det otroooligt svårt att knalla upp ur sängen redan vid 7-tiden på söndagen. Upp kom jag iaf. Strax innan 9 begav jag mig hemifrån för att åka till Finntorp för konfirmation. Kan ju dela med mig till er som inte vet det att jag är ungdomsledare för konfirmaionsgrupper lite då och då. Konfirmationen flöt på bra trots att jag är så otroligt skillad och började tappa allt jag höll i. Konfisarna var jätteduktiga alla 7 och jag blev så glad över att vår lilla blyga tjej vågade bära fram korset. Där har ni någon som utvecklat självförtroende, people! Efter konfirmationen satt vi ledare och snackade lite (och käkade upp det som var kvar av dom 125:- worth of naturgodis som fanns kvar) då det blev bestämt att vi ska ha nån typ av återträff och middag nångång i maj. Bara inte den 28e, haha :P


Jag, emelie och sofia på vårt konfaläger 2005!

Efter konfan åkte jag först hem en snabbis innan jag åkte in till stan och träffade Hanna. Chill i solen, alltid najs! Shit vad varmt det blivit! :D Man blir ju bara så glad av det! Och idag då. Well, har städat bakom spisen eftersom vi ska få en ny och handlat mat. Otroligt spännande va? Fast, det är förstås mer än vad som brukar göras på mina lediga måndagar :P Ska försöka plugga lite Matte idag, test på onsdag.

KEEP IT TAJT SÅ BLIR ALLT GANSKA SÅ NAJS!

// CALIFORNIAWHITE
förstår ändå inte riktigt dedär VIP kortet...

Kommentarer
Postat av: Emelie

den här bilden lever fortfarande vidare :D <3

2009-04-28 @ 01:36:52
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0