Segt

Istället för att försöka mig på ambitiöst plugg har jag suttit å tänkt på hur segt allt e för tillfället! Skolan är man bara så otroligt trött på så att allt blir just segt och oinspirerande. Är glad att jag inte har så mycket kvar. Högskolan kommer sen, men där är det inga "måste läsas" ämnen vilket säkerligen gör saker betydligt intressantare. Jag menar, i hur många yrken ska man kunna 18 olika saker inom 18 olika områden? Så är det ju verkligen i skolan just nu, med alla kärn- och karaktärs ämnen.

En annan sak jag tycker är segt till tusen är bristen på konserter! Jag har inte vart och sett något band giga sen februari! FEBRUARI! Förra året den här tiden hade jag vart på iaf 5 konserter jämfört med årets 2. Suck och stööön vad segt! Jag som älskar att gå på konsert! Desvärre lär nog detta tvingas vänta till Juni och Peace and Love. Det kommer verkligen har vart värt väntan också. (Gissar att många är trötta på att höra mig säga detta, men) MÖTLEY fukkin CRÛE gigar!!! Kingeliking! Mwahahah!

Pratade med J om Mick Mars igår och kom fram till att han verkligen är något av en förebild för mig. Jag menar mannen har under hela sin långa karriär kämpat med sjukdomen Ankylosis Spondylitis (gör att han bla är extremt stel i kroppen och har ont) och ÄNDÅ spelar han som en GUD! Fatta den vilja som krävs för att fortsätta! Om man ändå hade den viljan med någonting man sysselsatte sig med.


GUD!!

Någon som har Spotify inbjudan? (A)

Over N Out
//// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Mötley Annika

Micks dotter har samma sjukdom och hon oxå är en kämpe med 4 barn men rock n roll spirit ,jag tillbringade 15 dar hos henne 2005 :) Mötley rules

2009-04-17 @ 11:59:19
URL: http://motleycrue.blogg.se/
Postat av: anna

Han är verkligen förvånande, nästan (men inte för att vara mick mars) bra

2009-04-22 @ 07:04:02
URL: http://rockndolll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0