Helgen

Äntligen är jobbveckan ver! Usch, otroligt jobbig vecka förra veckan, 6 dagar av 7! Endast ledig i tisdagz! Trots det blev det utgång 3 dagar i rad. Fredagen innebar som alltid Harry B James och deras Crazy Nights. Har inget spc att berätta om det utöver att dom delade ut låttexten till Crazy Crazy Nights (yeah, som om man inte kan den redan :S) och det faktum att det har kommit iaf 2 nya vakter! Lördagen var det ankaret som gällde för min del. Inte riktigt min typ av ställe måste jag säga, men vi var rätt många som drog dit tillsammans så de blev en sjukt bra kväll iaf. Joel försökte lura i mig att vi faktiskt var på Harrys också, men har fått bekräftat att vi inte var det. Däremot var jag där igår en sväng. Hagge förvirrade mig med att fråga om jag levde fortfarande, vilket fick mig att tro att han trodde jag var där på lördan också :P

Att jobba på söndan sen däremot var sådär lagom roligt efter att ha tryckt i mig massa JD kvällen innan. Men det funkade ändå, och lets face it, handlar de om cash när man inte har det har man inte råd att missa't! Idag var jag som sagt äntligen ledig (samma sak imorn). Var och hämtade ut en KISS tröja från ett DHL ombud, kan lägga upp bild sen om jag orkar. Znygg e den iaf :D

Imorgon är en dag med massa viktigheter. Först ska jag till tandläkarn (usch vad jag hatar att gå till tandläkarn!) följt av ett möte på KI. Typ inskrivning gissar jag. Hoppas bara jag lyckas hitta dit, haha :P



Hittade en blomkruka med blommor som luktade vääldigt illa :P

SLEAZE Y'ALL!

/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0