One more day.. this week

Jag är trött. Det tar en väldigt massa på krafterna att stå upp i ungefär 8 timmar. Idag har jag hunnit ta totalt 10 minuters rast på hela dagen. Ska ha 30. Men man vet att när frukostdisken är försenad så blir allt annat försenat. Undrar hur fan jag ska palla nästa vecka då ja jobbar 6 dagar! Men, har iaf helgen ledig nu.

Helt omedvetet idag började jag hitta på en låt medans ja höll på med lunchdisken. Den heter Röv-pillare. Desvärre har jag glömt bort min kreativa text eftersom jag inte direkt hade tid att skriva ner de. Ska försöka komma på den igen å dela med mig, haha ;D Så kanske några av er nya läsare får en inblick i min störda hjärna! ;)

På fredag blire utgång! Kom till harrys å festa gärnet med mig allihopa! :D Nu ska jag äta middag med div gäster, suck.

KEEP IT SLEAZY

/// CALIFORNIAWHITE som tydligen går som en sleazare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0