Inställda lektioner

Denna vecka har ju dom flesta sportlov. Inte vi, MEN det har minst sagt vart som om vi haft det! Av totalt 10 lektionerna som ligger på mitt schema kommer jag denna vecka haft totalt 3! Nk lärarn sjuk, Bo "ledig", svenska på egen ort. Kvar står 2 kurser, matte och infolayout. Ska egentligen ha infolayout imorn, men tänker INTE åka in till odenplan för att ha 50 minuter med häxan...

Idag när jag kom hem blev jag glad. Jag hittade nämligen min leopard handduk som jag fick av nån för ett par år sen. Hade totalt glömt bort den. Det var tvungen å firas med en dusch. På tal om dusch, ni skulle se pappas dusch! Han har fixan en ny dusch-kabin pryl som har en ångbastu. Utöver bastun har den även typ seriösa musikannläggningen! Eller, seriös för att vara duschkabin.. Kan jag tänka mig... Man kan koppla in värsta grejerna till den, typ cdspelare, usb-prylar osv. High-tech dusch. Det börjar bli lite som ett spa eller allmänt kroppsbehandlings center där. Utöver duschen har dom även massage-stolen och en spikmatta. Allt jag har e min för tillfället flimmriga skärm och leopard handduk. Men ja e glad ändå :D

Pratade med S om "vanor" man kan få när man druckit liite för mycket. Ankis hade pratat om när dom va ute å nämnt vad S haft för sig. Well, vem har inte för sig sånt e min fråga! I sure do! Kan tänka mig också att jag e värre än S med mina "fyllevanor". Men, det skulle inte va party utan dom! Du å jag Aubbs, bakom en soptunna! Huahe!

Nu ska jag måla naglarna!
/// CALIFORNIAWHITE doing time on the wild side!

Kommentarer
Postat av: anna

hahah we äger! ta och lyssna in skin o my teeth me megadeath forövrigt! :D:D <3

2009-02-26 @ 18:42:00
URL: http://rockndolll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0