Bo(ll) shitt!

Dagen börja med ekonomi, blä. Värdelösa lektioner har man verkligen, riktigt Bo(ll)-shitt! Satt och pratade med S istället för å lyssna, om allt och ingenting. Roligast var när båda snappat upp att vi skulle bläddra sida och efter att ha bläddrat samtidigt lutade sig framåt för att kolla på bilden. Sorgligt när det är lektionens höjdpunkt. Sen hade jag NK och Nicole, du var verkligen my lifesaver med handkrämen! Den var väldigt behövlig, tack igen! På matten åt jag min "lunch". Dom delade ut grejs i slussen imorse. ("Hej, vill du prova nya snackset från Kellogs?") Sen daxx för lektion med häxan. Är klar med min uppgift, hon måste bara kolla igenom den. Hon blev inspirerad av.. nånting på min av nån anledning. Hmm. (infolayot, typografi uppg för den som e intresserad).

Ingen mottagning på söndagmorron, så yeii, ja slipper gå upp tidigt!
3 månader kvar nu y'all!

/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0