ovärd dag

Totalt slöseri med tid att gå till skolan idag! Under Nk var det några som skrev prov. Alla andra skulle jobba med ett häfte å svara på frågor. För det kan man inte göra hemma liksom. Var i skolan 8 för det... Efter naturen hade jag Småfek. Ner till 3an där vi har schemalagd lektion. Ingen lärare. Väntar där ett tag innan typ hela klassen åker upp till 8an eftersom vi var där förra veckan. Ingen lärare. Upp till 9an, prata med Robban, sa att lärare gått nyss. Ner till 3an, ingen lärare. Upp till 6an för att prata med admin. Ingen i admin. Pratar med Britt som ringer till lärare, inget svar. Upp till 7an för att kolla, ingen lärare. Ner till 6an igen. Hittar Robban. Pratar med Robban, säger att lärare kanske är på taket. Upp med Robban till 9an för att kolla taket. Hittar lärare. Får information om betyg i Småfek + projekt, går hem. En halvtimme letade vi efter den idioten! "Jag hade glömt bort er". Tack.

Kommer hem och ska sätta på externa hårddisken, fail. trasig. Suck. Har ingen bra dag idag. Ont i fot fortfarande dessutom. Matteplugg, trist, segt och svårt. Kom på att jag inte ätit sen frukost, alltså kl halv 7! Shit!

Over N Out

// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hamnade här, på din blogg, lämnar ett spår innan jag går vidare...

Önskar dig en fortsatt trevlig dag!



Passar också samtidigt på att önska dig välkommen till mig:

http://www.metrobloggen.se/offer

Bloggen är mitt klotterplank, den enda fungerande terapin för att ta mig tillbaka till ett ljust liv efter att blivit offer för en våldtäktsman.

En blogg om händer som adrig slutar kännas, tårar som aldrig slutar rinna och minnen som alltid finns kvar. Tiden läker inte alla sår!



Finns intresset går det att, via bloglovin, prenumerera på min blogg - vilket verkligen uppskattas!

2009-05-12 @ 15:49:34
URL: http://www.metrobloggen.se/offer
Postat av: Emelie

har frågestund i bloggen, så vill du fråga något, som du kanske inte vågat / velat frågat bara så där, så passa på nu

2009-05-13 @ 23:59:32
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0