Fnitter dag

Shit vad flum hela dan idag har vart! Jag, I och T fick seriösa skrett-psykbrytet i skolan idag under fysiken. Svårt att få nåt gjort då kan jag säga! Har vart allmänt party peppen hela dan idag så i de stora hela har de vart extremt svårt att få nåt vettigt gjort!

En rolig sak idag. Stod på ballen och snacka i telefon med musik på inne i rummet. Plötsligt kommer låten jag har som ringsignal på mobilen (Bran new hate - Backyard Babies). Då säger ja i telefonen: Vänta lite, jag måste bara springa och svara! Haha :P Strax efteråt jämfårde D bilmodellen Kia med "En symaskin på fyra hjul". Jaa :P

Ikväll börjar KISS-Weekend på Harrys. Tajte! Ses i vimmlet om ni kikar förbi! :D Elajna borde komma närsomhelst för förkrök, och jag är faktiskt helt klar! Haha!


Jättegammal bild från Rockspot på mig och Elina

KEEP IT SLEAZY!!

/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Nikut

Dags att uppdatera snart eller :P kjam

2009-10-11 @ 12:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0