Shopping!

Eftersom jag oväntat fick lite extra cash drog ja in till stan för en liten shoppingrunda i min ensamhet. Kan va skönt iblan att gå runt själv med musik i öronen. Hade bestämt mig för en sak, men kom hem med 4. Icke desto mindre saker jag behöver (=vill ha). :)


2 par leggings, ett par thigtz och en svart vanlig kjol fick de bli.

 

Ett par vita leopard och ett par lila ormskinns :D Sprang även på J som spontanköpte en brevlåda på Clas Ohlsson :S Vem som nu får för sig sånt. (Utom kanske jag om ja skulle haft obegränsat med pengar ;D) Nu ska ja fixa lite lunch å sen bädda rent i sängen :D

Ikväll blire Harrys med Elina :D
KEEP IT SLEAZY!

/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0