Wiiiiiikend

Äntligen helg! :D Vart en tuff vecka.

Sitter just nu å väntar på att Ida ska trilla in så vi kan påbörja förfestandet. Sent att börja vid 8 tycker jag dock, haha :P Vid nio kommer även Elina och Lucas :) sen blire harriet. Skoj skoj!

Idag råkade jag försova mig så jag inte hann till skolan, duuktigt Zandra! Hade även körlektion. Hade hoppats på att min mobil skulle komma idag men det gjorde den inte :( Måndag borde de bli, som jag får min Galaxy :) Efter körlektionen blev jag galet partysugen vilket gjort att det helt enkelt inte gick att vänta på att dom andra skulle dyka upp. Så jag sitter här med en Jack n coke. Kan inte köra på  för hårt helt ensam, hehehe ;D :P


Thank you lord for Jack Daniel's! Thank you lord for savin me! The only thing that keep me from the highway, is another glass of that good ol' Tennessee! - Sex Slaves "Thank God for Jack Daniel's"

Over N Out

/// CALIFORNIAWHITE,
the only thing that's better then Jack Daniel's, is drinkin my Jack Daniel's for free!  ;D

Kommentarer
Postat av: elina

hahahahahaha harriet xD

2010-01-24 @ 21:27:55
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0