Praktiiiik

IDag e ja lite lessen. Det är nämligen så att första veckan av våra 2 veckors praktik e slut :( de e så sjukt kul att jag inte vill att de ska ta slut. Har fått mäta hörseln på en hel del patienter vid dehär laget. Hur kul som  helst verkligen :D Oh, och dom underbara sjukhuskläderna! Tips till alla, börja jobba på sjukhus! Yrke där man knallar runt i pyjamas hela dagarna, hur najs låter inte de? Bekväma till tusen e dom!

De e just praktiken som e anledningen till att jag inte skrivit här på en vecka, jag orkar helt enkelt sitta vid datorn. Alltså är jag inte datorberoende ;)

Ikväll blire fääst däremot! Lönehelg, wohoo! Bara jag o Elina verkar de bli nu. Galet längesen vi va ute bara vi 2 :)


Ja o Elina på Rocks nångång

Alritey then! Ses ute i vimmlet ikväll allihop!

Over N OUt

//// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: pia

Vart praktiserar du? :)

2010-03-29 @ 10:45:50
URL: http://paien.blogg.se/
Postat av: elina

okej seriöst bay, jag vet att du inte sitter vid datorn så ofta nuförtiden, men uppdatering tack! min underhållning har ju vart vilande typ en vecka!! inte okej! mycket utropstecken här :P

puss på dig

2010-03-31 @ 22:40:34
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0