W.A.S.P. goes ballader #1

Såg ju W.A.S.P. i lördags, och dom var precis lika bra som dom brukar vara, även om första spelningen jag såg med dom (P&L 08) hittills vart den bästa. Har kommit fram till att mina favoritlåtar med Blackie och co faktiskt är balladerna. En låt jag aldrig hade hört live förut som boyzen körde är "The Idol" från plattan "The Crimson Idol" från 1992. Underbart bra låt <3



Det jag tycker va bäst med spelningen i lördags dock måste nog ändå vara att de denna gång körde ite andra låtar än man annars sett live. Beror antagligen på att senaste plattan Babylon inte släppts då, men ändå. Klassikerna som I wanna be somebody, On your knees och Blind in Texas var ju dock med. :)

Over N Out

/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0