Tröttis-måndag

 
Känner mig ovanligt trött och seg denna måndag. Vet inte varför. Känner mest för att krypa ihop i mitt duntäcke och slötitta på någon film. Trpr inte det skulle vara så uppskattat dock. :P Bara att kämpa på. Efter jobbet har jag lite att stå i, hämta paket, växla pengar till Turkiet och köpa lite grejer. Lär bara hämta skorna, resten får hinnas med på onsdag, för imorgon är det Steel Panther som står på schemat! På torsdag drar jag iväg med jobbet till Istanbul! :D
 
Ska bli jätteskönt att komma bort lite, även om det är en del jobb som står på schemat. (Typ utbildning, infomöten etc kan jag tänka mig). Fick en bild förra veckan, tydligen ligger vårt hotell ganska nära detta!
 
Eftersom min nästa patient nu dykt ska jag ta in henne!
Until you hear from me again,
 
Over N Out
 
/// CALIFORNIAWHITE
 

Kommentarer
Postat av: pia

Vart dök hon? Hihihi..
Kul med resan!

2012-10-23 @ 21:53:23
URL: http://paien.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0